Foodservice en food retail lopen steeds meer in elkaar over. Wij geloven in de omnichannel customer journey die ervoor gaat zorgen dat de shoppers en de gasten tevreden zijn in de winkel, onderweg, in het restaurant, op het werk, online, kortom overal waar zij zijn.
Marketing4Results (M4R) heeft zich in de afgelopen jaren gespecialiseerd in het creรซren van de next step op het gebied van category management en trade marketing voor fabrikanten, grossiers en formules in de foodservice branche.
Wij zijn dan ook verheugd dat we in nauwe samenwerking met oprichters Janka & Minouk (M4R) en Tijn Bresser & Francesco Gribling (CTC), de kennis en ervaring op het gebied van foodservice een plaats hebben gegeven binnen CTC.
Binnen welke segmenten wil jij groeien?
Wat is jouw strategie? Waar wil jij winnen in Foodservice en welke segmenten zijn voor jou relevant?
Het Trade Marketing Strategy (TMS) model ondersteunt organisaties bij het maken van onderbouwde keuzes op basis van data en inzichten waarmee de focus op relevante segmenten kan worden bepaald.
Data Analytics
Als groothandel, formule of leverancier beschik je over heel veel data van jouw klanten. Het analyseren van data kost vaak veel tijd, het samenbrengen van de verschillende bronnen is lastig. The Category & Trade Company helpt om van data insights te maken die als input dienen voor groeiplannen of strategie.
Categorievisie & Plan
Na de segmentkeuze is het belangrijk een heldere
categorievisie te ontwikkelen. Hoe kunnen we de categorieรซn verantwoord laten groeien in de komende jaren binnen de gekozen segmenten en formules.
Formule Management
Formules die relevant en onderscheidend zijn, trekken meer gasten die [vaker] terugkomen en zorgen ervoor dat gasten vandaag en in de toekomst blijven komen kopen en bestellen in de fysieke outlet of online. The Category & Trade Company is de specialist op het gebied van Formule management, in zowel formuleontwikkeling als formulebeheer.
Binnen welke segmenten wil jij groeien?
Wat is jouw strategie? Waar wil jij winnen in Foodservice en welke segmenten zijn voor jou relevant? Het Trade Marketing Strategy (TMS) model ondersteunt organisaties bij het maken van onderbouwde keuzes op basis van data en inzichten waarmee de focus op relevante segmenten kan worden bepaald.
Data Analytics
Als groothandel, formule of leverancier beschik je over heel veel data van jouw klanten. Het analyseren van data kost vaak veel tijd, het samenbrengen van de verschillende bronnen is lastig. The Category & Trade Company helpt om van data insights te maken die als input dienen voor groeiplannen of strategie.
Categorievisie & Plan
Na de segmentkeuze is het belangrijk een heldere
categorievisie te ontwikkelen. Hoe kunnen we de categorieรซn verantwoord laten groeien in de komende jaren binnen de gekozen segmenten en formules.
Formule Management
Formules die relevant en onderscheidend zijn, trekken meer gasten die [vaker] terugkomen en zorgen ervoor dat gasten vandaag en in de toekomst blijven komen kopen en bestellen in de fysieke Outlet of online. The Category & Trade Company is de specialist op het gebied van Formule management, in zowel formuleontwikkeling als formulebeheer.
Training Category Management in Foodservice
Wil je jouw kennis van Category Management of Trade Marketing vergroten, of juist gaan inzetten in foodservice. Zoek je praktische hulp bij het kiezen van het foodservice kanaal, dat jou de meeste groei kan bieden? Volg dan onze tweedaagse training โCategory Management in foodserviceโ: een training voor leveranciers, groothandels en formules in foodservice.
Zet jouw gast centraal en ontwikkel een strategie
Het ontwikkelen van een optimale klantbeleving tijdens de hele customer journey, zorgt voor meer tevreden gasten, meer omzet en rendement. Een journey, die vandaag de dag, moeiteloos beweegt tussen de fysieke en digitale wereld.
Tijdelijk extra mensen nodig?
Voor het leiden van Category Management of Trade Marketing projecten of eenvoudig-weg vervanging bij ziekte of vacatures, of heb je hulp nodig omdat je afdeling of bedrijf groeit? Om het beoogde resultaat te behalen, biedt The Category & Trade Company uitkomst: wij detacheren specialisten geknipt voor de uitdaging en passend bij jouw bedrijf.
Training Category Management in Foodservice
Zoek je praktische hulp bij het kiezen van het foodservice kanaal, dat jou de meeste groei kan bieden? Wil je jouw kennis van Category Management of Trade Marketing vergroten, of juist gaan inzetten in foodservice? Volg dan onze tweedaagse training โCategory Management in foodserviceโ: een training voor leveranciers, groothandels en formules in foodservice.
Zet jouw gast centraal en ontwikkel een strategie
Jouw gast, consument en de professionele klant zijn continu in beweging. Er ontstaat een grijs vlak tussen de vraagstukken van consumenten marketing, trade marketing en category management.
Al deze vraagstukken komen samen bij de customer journey.
Tijdelijk extra mensen nodig?
Voor het leiden van projecten of eenvoudig-weg vervanging bij ziekte of vacatures, of heb je hulp nodig omdat je afdeling of bedrijf groeit? Om het beoogde resultaat te behalen, biedt The Category & Trade Company uitkomst: wij detacheren specialisten geknipt voor de uitdaging en passend bij jouw bedrijf.
The Category & Trade Company
Utrechtseweg 35
3811 NA Amersfoort