Wij leveren gezonde langetermijngroei, van foodservice formule, groothandel tot fabrikant; want er zijn altijd groeikansen!

Foodservice en food retail lopen steeds meer in elkaar over. Wij geloven in de omnichannel customer journey die ervoor gaat zorgen dat de shoppers en de gasten tevreden zijn in de winkel, onderweg, in het restaurant, op het werk, online, kortom overal waar zij zijn. 

Marketing4Results (M4R) heeft zich in de afgelopen jaren gespecialiseerd in het creรซren van de next step op het gebied van category management en trade marketing voor fabrikanten, grossiers en formules in de foodservice branche.

Wij zijn dan ook verheugd dat we in nauwe samenwerking met oprichters Janka & Minouk (M4R) en Tijn Bresser & Francesco Gribling (CTC), de kennis en ervaring op het gebied van foodservice een plaats hebben gegeven binnen CTC.

Onze service op het gebied van:

Kanaal keuze

Binnen welke segmenten wil jij groeien?

Wat is jouw strategie? Waar wil jij winnen in Foodservice en welke segmenten zijn voor jou relevant?

Het Trade Marketing Strategy
 (TMS) model ondersteunt organisaties bij het maken van onderbouwde keuzes op basis van data en inzichten waarmee de focus op relevante segmenten kan worden bepaald.

Inzichten genereren & gebruiken

Data Analytics

Als groothandel, formule of leverancier beschik je over heel veel data van jouw klanten. Het analyseren van data kost vaak veel tijd, het samenbrengen van de verschillende bronnen is lastig. The Category & Trade Company helpt om van data insights te maken die als input dienen voor groeiplannen of strategie.

Category Management in Foodservice

Categorievisie & Plan

Na de segmentkeuze is het belangrijk een heldere
categorievisie te ontwikkelen. Hoe kunnen we de categorieรซn verantwoord laten groeien in de komende jaren binnen de gekozen segmenten en formules.

 

Klanten trekken

Formule Management

Formules die relevant en onderscheidend zijn, trekken meer gasten die [vaker] terugkomen en zorgen ervoor dat gasten vandaag en in de toekomst blijven komen kopen en bestellen in de fysieke outlet of online. The Category & Trade Company is de specialist op het gebied van Formule management, in zowel formuleontwikkeling als formulebeheer.

Kanaal keuze

Binnen welke segmenten wil jij groeien?

Wat is jouw strategie? Waar wil jij winnen in Foodservice en welke segmenten zijn voor jou relevant? Het Trade Marketing Strategy (TMS) model ondersteunt organisaties bij het maken van onderbouwde keuzes op basis van data en inzichten waarmee de focus op relevante segmenten kan worden bepaald.

Inzichten genereren & gebruiken

Data Analytics

Als groothandel, formule of leverancier beschik je over heel veel data van jouw klanten. Het analyseren van data kost vaak veel tijd, het samenbrengen van de verschillende bronnen is lastig. The Category & Trade Company helpt om van data insights te maken die als input dienen voor groeiplannen of strategie.

Category Management in Foodservice

Categorievisie & Plan

Na de segmentkeuze is het belangrijk een heldere
categorievisie te ontwikkelen. Hoe kunnen we de categorieรซn verantwoord laten groeien in de komende jaren binnen de gekozen segmenten en formules.

Klanten trekken


Formule Management

Formules die relevant en onderscheidend zijn, trekken meer gasten die [vaker] terugkomen en zorgen ervoor dat gasten vandaag en in de toekomst blijven komen kopen en bestellen in de fysieke Outlet of online. The Category & Trade Company is de specialist op het gebied van Formule management, in zowel formuleontwikkeling als formulebeheer.

Training

Training Category Management in Foodservice

Wil je jouw kennis van Category Management of Trade Marketing vergroten, of juist gaan inzetten in foodservice. Zoek je praktische hulp bij het kiezen van het foodservice kanaal, dat jou de meeste groei kan bieden?  Volg dan onze tweedaagse training โ€œCategory Management in foodserviceโ€: een training voor leveranciers, groothandels en formules in foodservice.

Customer Journey


Zet jouw gast centraal en ontwikkel een strategie

Het ontwikkelen van een optimale klantbeleving tijdens de hele customer journey, zorgt voor meer tevreden gasten, meer omzet en rendement. Een journey, die vandaag de dag, moeiteloos beweegt tussen de fysieke en digitale wereld. 

Interim Specialisten

Tijdelijk extra mensen nodig?

Voor het leiden van Category Management of Trade Marketing projecten of eenvoudig-weg vervanging bij ziekte of vacatures, of heb je hulp nodig omdat je afdeling of bedrijf groeit? Om het beoogde resultaat te behalen, biedt The Category & Trade Company uitkomst: wij detacheren specialisten geknipt voor de uitdaging en passend bij jouw bedrijf.

Boek: De shopper in Foodservice


Shopperinzichten voor Trade Marketing en Category Management


Category management en het ontwikkelen van categorievisies wordt door steeds meer fabrikanten en formules in foodservice toegepast om groei te realiseren. Organisaties in deze markt hebben dan ook steeds beter inzicht WAT WANNEER en WAAR wordt gekocht.

Training

Training Category Management in Foodservice


Zoek je praktische hulp bij het kiezen van het foodservice kanaal, dat jou de meeste groei kan bieden? Wil je jouw kennis van Category Management of Trade Marketing vergroten, of juist gaan inzetten in foodservice? Volg dan onze tweedaagse training โ€œCategory Management in foodserviceโ€: een training voor leveranciers, groothandels en formules in foodservice.

Customer Journey


Zet jouw gast centraal en ontwikkel een strategie

Jouw gast, consument en de professionele klant zijn continu in beweging. Er ontstaat een grijs vlak tussen de vraagstukken van consumenten marketing, trade marketing en category management.
Al deze vraagstukken komen samen bij de customer journey.

Interim Specialisten

Tijdelijk extra mensen nodig?


Voor het leiden van projecten of eenvoudig-weg vervanging bij ziekte of vacatures, of heb je hulp nodig omdat je afdeling of bedrijf groeit? Om het beoogde resultaat te behalen, biedt The Category & Trade Company uitkomst: wij detacheren specialisten geknipt voor de uitdaging en passend bij jouw bedrijf.

Boek


Shopperinzichten voor Trade Marketing en Category Management


Category management en het ontwikkelen van categorievisies wordt door steeds meer fabrikanten en formules in foodservice toegepast om groei te realiseren. Organisaties in deze markt hebben dan ook steeds beter inzicht WAT WANNEER en WAAR wordt gekocht.

MEER WETEN? NEEM CONTACT OP MET ร‰ร‰N VAN DE PARTNERS:

schrijf je hier in voor The Category & Trade Company Foodservice nieuwsbrief

CTC Nieuwsbrief algemeen